miercuri, 21 aprilie 2010

Ganduri aiurite...

Ma chinui de 2 zile sa gasesc o melodie..Dar nu stiu nici macar ce caut x(..Ca tot vine ziua mea vreau sa cant un cantec nou..Ma joc cu chitara si nu iese nimic..Imi alearga gandul hai'hui..Imi bate inima prea repede..Las chitara deoparte si dau play la winamp..Josh Groban-february song..Draguta piesa..
Am dormit putin aseara, mult prea putin, din cauza unei erori (am uitat sa setez ora si data la telefon) mi'a sunat alarma la 2 jumatate..Am atipit putin iar dar la 5 jumatate cafeaua era deja gata..Azi nu am facut nimic..Am lenevit..Mi's nostalgica, aiurita, obosita si restul..
Ma gandesc ca sambata am musafiri..O sa ajung sa detest zilele de nastere, onomasticile si aniversarile..
Zambesc pentru ca telefonul imi suna atunci cand ma astept mai putin..
Nu mai fac nimic azi...Vreau sa lenevesc..Sa admir florile..sa ascult muzica si sa visez:X

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu