miercuri, 21 aprilie 2010

Leapsa draguta

O leapsa draguta de la Ganduri rupte din mine

1. Daca ai o porecla.
Mi se spunea "Bighidica" in facultate asta datorita faptului ca mi's mai micuta asa de inaltime;)


2. Unde locuiesti?
Piatra Neamt si sunt mandra!


3. Inaltime
1 metru si'un zambet:) Doar 159cm:P 


4. Dacă ai zi onomastica.
2 inca:X...23 aprilie si 21 mai:)

5. Ocupatie
Frec menta momentan:))

6. Fraţi, surori.
O surioara mai mica:X

7. Limba materna.
Romana

8. Limbi vorbite
Franceza avansat, engleza cat sa pot purta o conversatie decenta, mai balbai si ceva italiana cat imi amintesc din cele 3 luni de cursuri si mai jonglez cu greaca din cand in cand :)

9. Colecţii
Colectionez vise si amintiri:)


10. Numar la pantofi
37:)


11. Scoli absolvite
Ultima a fost liceul:)


12. Materia preferata
Muzica si literatura:D


13. Ce hobby-uri ai?
Chitara, lecturile lungi si interminabile....


14. Bani de buzunar
Intotdeauna:)


15. Dorinta
Sa o vad pe mama:(


16. Vise
Muuulte..visez la o lume mai buna, la liniste, iubire si visez la o casuta numai a mea , o fetita bruneta cu niste ochii mari si negri, o livada cu pomi si o gradina cu muuulte flori:)


17. Numar norocos?
6 ziua mea de nastere:P


18. Ai vrea sa revezi…
O vacanta la bunici:X


19. Ai animale de casa?
Un catel si o pisica:X


20. Sentimentul cel mai pretuit.
Siguranta


21. Care a fost cea mai frumoasa zi din viata?
Fiecare zi din viata mea e frumoasa, intr'o mica sau mare masura, nu pot sa aleg una singura:)

1 comentarii:

Anonim spunea...

Frumoasa colectie. :)

Trimiteți un comentariu