miercuri, 21 aprilie 2010

Fotbal:)

Mi'am descoperit o noua pasiune recent..Fotbalul.Si e foarte serioasa treaba..M'am uitat la 5 meciuri pana acum, stiu rezultatele la meciuri, antrenorii echipelor..Radea surioara mea de mine ca am innebunit..Nu e nebunie, dar cand ai mai mult timp liber te mai documentezi.Si plus de asta e bine sa stii putin din fiecare domeniu.De jucat fotbal inca nu m'am apucat dar pentru toate exista un inceput:)). Si oricum sunt mai interesante stirile din sport decat cele de la ora 5:)..

4 comentarii:

bog spunea...

Te asteptam Duminica pe sinteticul din Tudor ? :D
http://somnulescu.com/2010/04/14/hailafotbal-editia-a-doua-inceputul/

Madalina spunea...

Ne facem echipa?:))

Sunshine spunea...

Madalina facem, cum sa nu facem echipa:X

Munteanu Eusebiu spunea...

Fotbalul e un microb care ataca si latura feminina.. Deci.. de ce nu?

Trimiteți un comentariu