luni, 4 ianuarie 2010

No title found

Mornin'sunshine..Mi'e sooomn:(...De ceva vreme metabolismul meu a luat-o razna.Nu pot sa inteleg de ce dar pana isi va reveni eu voi fi tot varza..De la un anumit timp am probleme cu somnu, iar adorm tarziu si ma trezesc mult prea tarziu.Am intrat intr-o criza acuta de timp,bani, iubire si altele...
De la o vreme nu imi mai place nimic.Sunt tot mai irascibila, suspicioasa, dar asta cand si cand..Probabil si datorita faptului ca inca nu mi-am gasit descoperit vocatia si rolul meu pe pamant..Mi-e dor de zilele mele de copilarie, si mi-e dor si de facultate, si mi-e dor si de mama si bunica si bunicul..Am ajuns in punctul in care nu mai pot si vreau sa spun stop!Dar de dragul persoanelor la care tin continui chiar daca asta e egal cu sacrificarea vietii mele.Nu regret caci nu-i bine sa regreti un lucru care l-ai facut ci unul pe care nu l-ai facut, dar vreau doar o mini-vacanta macar de o saptamana...
As mai scrie multe dar din pacate timpul se scurge repede,eu mai am treaba, si uite asa zilele trec, anii se duc si raman doar amintirile si gustul dulce-amarui al cafelei de dimineata...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu