sâmbătă, 2 ianuarie 2010

Divort sentimental

An nou...planuri noi..cum zicea iubita mea:)...
Se vor schimba multe anul acesta, sau asta sper eu...
Anul trecut m-am indragostit, anul asta trebuie sa ma dezindragostesc si sa ma indragostesc din nou..
Clear post, si o iau de la capat.Postul acesta nu era despre noul an, ci despre el..
El ma enerveaza la culme in ultima vreme, atat de tare incat i-as da o palma..Dar daca ar fi sa-l revad cred ca nu as face decat sa il iau si sa-l pup..L-am etichetat ca fiind unul din acei barbati cu care nu merita sa iti bati capul..El e asa cum e si nu isi doreste o schimbare.Eu sunt asa cum sunt si nici eu nu vreau schimbari de personalitate..Pe principiul nepotrivire de caracter introducem actiune de detasare sentimentala si ramanem ce am fost?..Asta ar fi varianta indicata in circumstantele care sunt in acest moment..
"Eu nu o sa fiu ingerul tau, poate-o noapte
 ma va ispiti o rafala de vant
 sa te caut de undeva, de departe
 fara sa-ti spun nici un cuvant" Alina Manole-Niciodata inger

Si da, divortez sentimental...Sa speram ca sentinta nu va intarzia sa apara!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu