vineri, 1 ianuarie 2010

Planuri pentru un an nou mai bun :)

An nou...planuri noi...call me old fashion, dar cateodata ma mai iau si eu dupa lume si drept urmare voi publica o mica lista cu planuri pentru anul care abia a inceput:P Asa ca, sa incepem: iarta...viseaza...iubeste...ajuta un batran...daruieste un zambet unei persoane care are nevoie de el :)...asculta tacerea...priveste cerul si alege-tzi o stea...citeste o carte buna...picteaza un tablou...scrie o poezie...cumpara-ti ceva ce voiai de mult timp...da-ti voie sa mai si gresesti...fii copil inca o data...nu-i uita pe cei dragi...aminteste-ti de cei pe care i-ai pierdut...fa-ti un cadou...trezeste-te dimineatza cu zambetul pe buze...respecta-ti promisiunile...danseaza cu cineva drag...nu-ti uita deviza: "micile lucruri pentru mine sunt minuni":x...infrunta-ti temerile...recunoaste cand gresesti...fii fericita...acorda-ti timp atunci cand simti ca ai nevoie...ramai mereu "acelasi suflet cald":)...si...iubeste!:x

1 comentarii:

Sunshine spunea...

Ps: postul e scris de prietena mea in numele meu!Saru'mana iubita mea ca imi citesti gandurile atat de bine!:*:*:*:*

Trimiteți un comentariu