marți, 5 ianuarie 2010

La multi ani cu anticipatie!

12 ore pana cand un mic copil va pasi cu teama din nou pe acest pamant plin de ura, invidie, egoism.dar si presarat pe ici pe colo cu putina dragoste, prietenie, compasiune si umor..Acum 21 de anisori era un frig de inghetau apele..Mama era la bunica, bunicul abia venise de la biserica, tata era inca la servici cand deodata pe mama au luat-o durerile nasterii:)  Si cel care a dus-o la spital a fost preotul ( eh, poate ca de asta tine la mine ca la o fiica) .Si uite asa la 18:15 minutele am iesit eu, din burtica lu' mamica un copil plangacios, de 2,700kg.
Acuma mi's melancolica..Poate datorita faptului ca e primul an fara mama, fara bunica, bunicul si persoanele care mi-au fost alaturi o viata...
Maine o sa am acelasi ritual ca in fiecare an.Dimineata merg la biserica, dupa-masa acasa cu familia iar seara in oras cu prietenii..
Poate ca in anul nou de viata ce vine sa fiu mai fericita ca pana acum, sa nu imi mai scartie sanatatea, sa o revad pe mama si sa am prietenii alaturi..Le multumesc celor care au fost alaturi de mine in momentele urate ale vietii mele dar si in cele in care eram vesela,care m-au incurajat atunci cand aveam nevoie si mi-au dat palme sa ma trezesc  la realitate atunci cand visam prea mult..Ii multumesc lu' varmiu pt urarile superbe facute (cu anticipatie ca sa nu isi aminteasca si anul acesta abia in mai ca a fost ziua mea) "iti doresc nu sa ti se indeplineasca toate dorintele, ci sa le faci fatza ", ii multumesc iubitei mele ca de 3 ani ma suporta asa cum sunt si nu in ultimul rand scumpei mamei mele pentru ca mi-a dat viata si curajul de infrunta toate problemele...
promit sa revin cu un post nou cand o sa am ceva mai mult timp liber..Acum mai am de pregatit pentru maine cate ceva..
La multi ani pentru maine Sunshine!

Later edit: Ps pt sormea, iubita mea si altii : nu imbatranesc!!!!nu imi mai ziceti asa ca ma apuc de plans:( am toata viata inainte dom'le!Fac 21 de anishori nu 50:)))

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu