duminică, 10 ianuarie 2010

Toi et moi

-"la multi ani!"
-"multumesc";;)
-"cum a fost?"
-"perfect..

Stii...acuma..te urasc...desi fiecare parte din mine zbiara dupa atingerile tale...Nu suport sa te vad asa..Nu-mi place si nu vreau...Inca mai simt mirosul tau adanc imprimat pe pielea mea..inca mai simt gustul dulce-amarui al sarutului tau firav din coltul  buzelor mele...Fa-ti bagajele si pleaca...ia cu tine toate amintirile, noptile in care adormeam in bratele tale, clipele in care vorbeam la telefon si toate mesajele...iti las toate amintiririle..Acum pleaca...lasa-ma tu ca mie imi lipseste cu desavarsire curajul sa fac asta..Du-te odata!Mi-ai rupt inima de atatea ori ca mai apoi sa mi-o lipesti la loc......sunt un suflet totusi, nu pot sa o fac mereu pe scorpia de gheatza...In timp ce tu zambesti, eu stau aici....pierduta-n amintirea ta....

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu