duminică, 3 mai 2009

Sunshine in the rain..

Devyllutza a revenit si de data asta intentioneaza sa ramana:)...Am facut multe in ultima vreme..Ce-i drept am stat mai mult acasa pentru ca Piatra Neamt e mult mai linistit ca Iasul si in plus de asta am facut si eu ceva schimbari majore in viata mea:)..

Am invatat multe in ultima vreme...Am realizat ca prietenii sunt cei pe care te poti baza intotdeauna, ca dragostea schimba oamenii si invinge pana la urma, ca desi viata e grea merita traita...

Viata mea acum nu e nici perfecta dar nici nu ma pot plange...Imi umplu timpul liber cu plimbarile interminabile sub clar de luna admirand orasul si natura, am inceput din nou sa ma uit la filme ( ce-i drept am ramas in urma cu noutatile cinematografice) si mi-am reluat lecturile.Acum citesc "Jocul cu margelele de sticla" de Hesse..

Am inlocuit cafeaua cu ceaiul ( nu in totalitate, inca ma mai chinui sa  renunt definitiv la cafea), vorbesc tot atat de mult la telefonul mobil, inca ador sa merg la o piesa de teatru buna:)..

Si ce era cel mai important mi-am pastrat pasiunea pentru scris doar ca in ultima vreme nu am fructificat-o:)..

o sa revin..Pana atunci nu uitati sa visati!Visele de azi realizarile de maine!;)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu