miercuri, 4 februarie 2009

Not good enough!

Intr-adevar noaptea e un sfetnic bun...iti da raspunsurile pe care le cauti de atata timp..Daca ieri aveam nevoie de el azi il detest!Nu mai vreau nimic din trecut!Nu te mai vreau!Nici azi,nici maine nici in "viitorrul apropiat"..Si stii de ce? Pentru ca nu meriti...Probabil o sa sune lipsit de modestie , dar sunt prea buna pentru tine..
Ramai tu cu tine...facetzi o pereche perfecta...te las sa iti traiesti viata ta, aia "superba" si cand n-ai sa mai alergi cu ochii deschisi,ma vei vedea lipita de interiorul pleoapelor tale,cum te dau cu capul de primul stalp pe care il intalnesti...asta asa din dragoste !
Ps: Ca sa întelegi ca esti prost trebuie totusi sa-ti mearga mintea!

1 comentarii:

Evenimente Culturale in Piatra Neamt spunea...

Salut,

Ti-am dat add pe IM dar pentru ca nu stiam sigur daca vei fi acceptat... well, here I am!

Eu si cativa oameni din Piatra Neamt ne-am gandit sa facem o publicatie online care sa ofere nemtenilor noutati/stiri/evenimente culturale care au loc in oras. Ne axam numai pe chestii culturale si cautam oameni care sa se implice, sa participe la proiect si... sa stie sa scrie un articol fara greseli de ortografie. Vrem sa promovam cultura din orice categorie (conceptuala/sociala/etc.) si vreau sa iti propun sa participi si tu.

Deja avem un prim eveniment organizat chiar de noi (Schimb de Carti Piatra Neamt - cu siguranta stii de aceasta activitate), de fapt noi l-am adus in oras si are loc duminica viitoare, pe 10 mai, la Pizza 66. Mai multe info gasesti pe Piatra Neamt Cultural.

Oricum te hotarasti, as aprecia daca mi-ai da un feedback, sa stiu cum sa procedez.

Eu iti multumesc pentru timp& stuff! :)

Sergiu

Trimiteți un comentariu