duminică, 3 mai 2009

Societatea de azi

Ca tot eram putin pe langa calculator m-am gandit sa mai si scriu cate ceva si mi-am adus aminte de ultima iesire cu surioara mea mai mica in parc..Am ramas stupefiata de ce am vazut si am constatat ca lumea s-a schimbat..si e cu mult mai diferita fata de atunci cand eram eu copil..Am zarit in treacat copii ( mi se pare impropriu sa-i numesc asa) adepti ai curentului x , y,imbracati in haine care sa corespunda cerintelor modei, tunsori si coafuri cat mai neobisnuite doar pentru a iesi din anonimat si a se integra cat mai bine in societatea asta nebuna.

Atunci cand eram eu copil lucrurile erau mai simple.Nu trebuia sa ma preocup cu ce ma imbrac sa merg la scoala ( inca mai era uniforma la putere), copii inca se mai jucau in fata blocului de-a v'ati ascuns,inca ne mai uitam la desene animate iar zilele de nastere nu se sarbatoreau in nu stiu ce club de fite..Adolescentii de azi sunt total diferiti..Tot ce conteaza e sa fie in pas cu moda, mersul la scoala a devenit concurs de fashion, zilele de nastere sau onomastice sunt adevarate petreceri de fitze, telefonul mobil a devenit un accesoriu indispensabil si obligatoriu de la o varsta frageda..

Ma intreb unde e pasiunea pentru cultura?Unde a disparut lectura, mersul la teatru, muzica buna?Astea-s intrebari retorice..Poate ca parintii ar trebui sa fie mai preocupati de educatia copiilor decat sa le ofere totul pe tava..Si te mai intrebi de ce se duce societatea de rapa...

2 comentarii:

Sunshine spunea...

Ubitzik Shcumpa (5/4/2009 9:36:37 AM): ai tras cam multe concluzii dramatice in post'ul despre societate, nu crezi?

Imagin oll za pipal... spunea...

muzica buna e la:

http://muzica-nu-ucide.ro


Cultura si cartile la:

http://www.piatra-neamt-cultural.ro


There! You have them!

:P

Sergiu

Trimiteți un comentariu