luni, 12 ianuarie 2009

Ce face Dev cand nu scrie:)

Am revenit un pic...Nu am mai scris teoretic de un an de zile..Dar sa o luam treptat..
  • de Revelion nu am facut mare lucru..Am dormit in schimb..La ora 2 dormea si patutul sub mine;))
  • 1-2 ianuarie..hmm...am lenevit mai mult...
  • am fost foarte stresata, nu imi mai iesea nimic nu stiam ce sa fac, cum sa ma impart,cum sa imi cheltui banii..
  • 5 ianuarie...am fost foarte comoda..am avut toata ziua grija de mine,m-am rasfatzat,am baut cu fetele aniticipat...
  • 6 ianuarie.Incepand cu ora 12 nivelul de stres s-a intensificat...Surioara mi-a cantat "La multi ani!"..Apoi am mers la somnic pe la ora 2 si jumatate...M-am trezit dimineata,sormea disparuse (mai tarziu am aflat k sormea plecase sa imi cumpere cadou cu Diana),si ma simteam singurica dar happy k fac 20 de ani..Ziua mea a fost cea mai emotionanta..Surioara mea mi-a facut cel mai mumos cadou (Te iubesc sisule!!:X)..Mi-a daruit-o pe Danutza, o creatura ciudata dar foarte scumpa, m-a cerut de sotie (vorba vine, ca de fapt am devenit in mod oficial surori iar inelul de pe degetul meu asta simbolizeaza) si mi-a luat o carte..Prima mea carte pt indeplinirea celui mai mare vis al meu..Cadouri am primit o multime : de la flori pana la vacuta Dorrys (care e de fapt o pusculita)..Seara am iesit in oras cu cativa prieteni si cam atat..Restul e mult stres, oboseala, nervi..Si multe amintiri frumoase..
  • apoi m-am apucat de invatat...si invat ce-i drept mai mult fara spor dar asta e datoria de toate zilele a studentului..
  • acum sunt in "concediu medical"..am venit acasa..am racit urat de tot,nasucul curge, febra s-a instalat,stranut de mama focului si sunt intr-o stare mai mult sau mai putin deplorabila..
  • probabil am sa plec miercuri inapoi la facultate..
Deocamdata ma bucur de familie,mini-vacanta,prieteni si ceiutul de acasa:)

1 comentarii:

cineva spunea...

si noi ne bucuram ca te-ai intors :)

te astept la mine pe blog :D

Trimiteți un comentariu