marți, 13 ianuarie 2009

Leapsha:)

Abia am ajuns acasa de la bunici si am deschis pc-ul (asta imi aminteste inca o data ce bine e acasa) si am intrat pe blog:)..Eh... Chestia cea mai mishto e ca am descoperit pe blogul lui Somnulescu asa ca am zis sa joc si eu..So let's play leapsa...

1. Daca ar trebui sa alegi, ce fruct ai fi?
hmm...In mod categoric capsuna..Lumea zice ca sunt dulce, eu sunt constienta de rosul meu din obraji...

2. Daca te-ai numi mercedes/a ce ai face?
Vai nu!!!!Multumesc mamei ca mi-a ales un nume frumos..Dar daca m-as numi Mercedesa cred ca as pleca in lumea larga:)) pana as reusi sa ii schimb numele...

3. De ce sunt mishto grasii?
Pt ca fara ei nu ar exista diferenta intre slab/gras...
Pt ca au si ei farmecul lor..
Pt ca unii chiar au un suflet minunat


4. Patru chestii interesante despre tine.
  • ochii mei care se schimba in functie de multi factori..
  • curajul meu ( Danutza stie ea ce stie:))
  • puterea mea de convingere
  • spun adevarul cam mult:))...


5. Cinci placeri nevinovate.
  • cafeaua
  • vinul rosu
  • barbatii la costum
  • baitza cu multa spuma de vanilie
  • noptile fara somn petrecute cu surioara:)


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu