marți, 30 decembrie 2008

Program...

Pffuu...am avut cateva zile incarcate rau de tot de cand am ajuns acasa..Am ajuns duminica seara,am stat un pic cu mama apoi m-am intalnit cu o serie de prieteni.Luni dimineata am fost la vecina,apoi la bunica la tara..Azi am fost la matusa, apoi la strabunica si la stra-matusa;))...Si finally acasa...Nici nu am intrat bine pe usa k mama m-a si luat la rost "Nu mi-ai zis ce vrei sa iti cumpar pt maine.Ce mai ai nevoie la Iasi?Tzi-am luat cafea,fructe,peste"...I-am promis k ii dau lista maine dimineata..Acum trebuie sa o duc pe sormea in parcul de distractie..Apoi sa ma intalnesc cu un vechi amic..Maine dimineata sa imi beau cafeaua cu un tip care a terminat Liceul de Arta si e dulce asemeni unui copil....Si poate da Dumnezeu si reusesc sa ajung si eu la Iasi cu microbuzul de ora 13...
Planuri de Revelion tot nu am inca... Vreau sa dorm...In rest nuj ce o sa fac...
Astept ziua mea...Pana atunci nu stiu daca am sa mai scriu...Voi incerca....
Pana atunci...miss u Dev......

1 comentarii:

Chris spunea...

sper ca ai avut parte de o petrecere de Revelion frumoasa ;)

Trimiteți un comentariu