luni, 29 decembrie 2008

Sfarsit de an...

Timpul se scurge..mult prea repede...Emotziile sunt la locul lor, sentimentele se intensifica...Oamenii sunt foarte schimbatori..Eu sunt dovada vie a acestui lucru...de cateva zile sunt totusi constanta..
A fi sau a nu fi?This is the question..Cum poti sa iti sustzii existenta intr-o lume in care principiile nu mai conteaza,moralitatea nu este la ea acasa, bunul simt a decedat de mult iar iubirea e inmormantata de o lunga perioada de timp...
Pentru mine cele mai simple lucruri sunt minuni...Traiesc intr-un vis frumos..Ma mai trezesc din cand in cand...Si realitatea nu e atata de cruda uneori..Dar oamenii sunt atat de rai cateodata..De ce respectul a decedat?De ce oamenii nu pot sa mai iubeasca dezinteresat?De ce povestile nu au happy-end intotdeauna?...
Se spune ca la sfarsit de an se face bilantul...Ce am realizat eu in anul asta?pai...
  • am terminat liceul cu bine
  • am luat bacul cu nota mare
  • am intrat la facultate
  • m-am indragostit si am suferit (orice suis are si coborasuri)
  • am facut pe altii sa sufere (Dev scuze again!!)
  • am invatat k trebuie sa te bucuri de fiecare clipa...
  • am legat noi prietenii..
  • mi-am facut id nou..
  • am reusit sa cunosc cat de cat Iasul
  • am mers cu trenul ( nu am mers cu trenul decat atunci cat am fost in burtik la mamik)
  • am mancat f sanatos..
  • am reusit sa beau o bere intreaga (acum pot sa beau si 2 si nu ma imbat)
  • am stat mai putin pe net (daca as fi avut net in camin sigur nu ar fi existat partea asta)
  • am ras extraordinar de mult...(eu care sunt mereu serioasa)
  • mi-am facut blog (cum puteam sa omit asa ceva?)
  • si am facut multeeeee...nu mi-ar ajunge un monitor sa enumar....
Sa avetzi un an nou plin de minuni!Sa traiti intens fiecare clipa!Sa iubiti, sa fiti iubiti, sanatosi si frumosi...

Si ceva pt mine : "Sa ma duc... sa raman? Daca plec.. o sa fac atataea lucruri interesante, poate o sa fiu liber. Dar daca raman, raman tot cu tine. Tu vrei sa raman? Sau vrei sa plec. Asta nu imi place deloc, spune-mi vrei sa plec...sau vrei sa raman... tu ce vrei? spune-mi odata.
E.. daca e asa.. eu o sa ma tot duc..."

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu