luni, 29 decembrie 2008

Acasa

"Trebuie sa traiesti foarte delicat pt ca altfel nu are nici un haz" dau o cafea celui care imi spune de unde e replica asta..
Sunt foarte melancolica...Devyllutza nu mai e devyll deloc in ultima vreme..Ii lipseshte ceva..acel ceva...sau acel cineva..Se spune k nu trebuie sa regretam trecutul...uite k eu regret k am ranit o persoana..
Dar sa revenim...Am venit acasa..ce-i drept pt cateva zile...Am divortat...Am facut-o pe Cupidon, nu mi-a iesit...Am baut cafea la ibric facuta de mama :delicioasa..
Trebuie sa imi impart f bine timpul..Cum reusesc unii sa se imparta atat de bine?Mie nu imi iese niciodata...Plec cu colinda (cu intarziere ce-i drept,dar mai bine mai tarziu decat niciodata)....
Brb...ma duc la vecina:)
hy va pup:*

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu