duminică, 21 decembrie 2008

Parfum de sarbatori...

E iarna..Sarbatorile se apropie cu pasi repezi..Miros de brad,clinchet de clopotei,colinde...E vremea colindelor...Lumini peste tot, braduti impodobiti, copii ce asteapta cu nerabdare sa vina Mosu...Totul e in continua miscare...Dar lipseste zapada..Si asta mai diminueaza din farmecul Craciunului..
Anul asta voi fi departe de casa, va trebui sa ma descurc singurica cu toate pregatirile..Imi lipsesc multe din copilarie si din sarbatorile de iarna..Seara de Ajun cand eram acoperita de zapada, cu manutele si obrajorii rosii dar imi placea la nebunie sa merg la colindat..Zilele in care o ajutam pe bunica la pregatirea bucatelor traditionale,impodobitul bradului,asteptarea lui Mos Craciun (stateam langa brad pana adormeam acolo).Asta faceam in fiecare an si devenise o traditie pe care o respectam cu sfintenie...
In preajma sarbatorilor tot timpul am fost melancolica..si de la an la an melancolia se intensifica..Zilele astea ma gandeam k peste 2 saptamani fac 20 de anisori, dar nu am facut nimic extraordinar in viata ,ceva care sa marcheze existenta omenirii.Sunt implinita totusi..Am trait asa cum trebuia, am facut lucruri marunte dar care pe mine m-au facut fericita, am iubit si iubesc, am prieteni care ma apreciaza si la care tin extraordinar de multe..
Pana data viitoare cand mai ajung la net va doresc sa fiti fericiti, sa iubiti si sa fiti iubiti, sa va bucurati de toate lucrurile..Si sa veniti si la mine cu colinda...C12,cam63..Va astept cu un vin fiert!
Va pupacesc!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu