luni, 17 noiembrie 2008

Emotzie de toamna...

Am revenit...Si eu printre ele...Ca orice student normal...fara bani, fara nimic..Dar cu un chef extraordinar de viatza...Sa dea Domnu sa fiu asha si in sesiune...
Pana una alta ma bucr de viatza, ma cert cu cele 10 lucrari de seminar pe care le am de facut, imi petrec 6-8 ore pe zi(asta in cazurile fericite) la facultate, nu am timp nici sa gatesc macar.. si mai citesc si eu cate ceva...
Am fost la film!!! 2 burlaci si-o blonda,,bestial...
Mi-am facut permis la biblioteca...
Si abonament la Ratp..
Mi-am incarcat telefonul.. ce-i drept doar cu un euro.. k sunt studenta:))
Am ramas fara bani...
DAr sunt fericita!!!!!!!!!!!



Imi place toamna... imi plac frunzele colorate...si in perioada asta sunt cea mai melancolica fiintza de pe fatza pamantului.. Nush dc... se intampla mereu ca acuma sa vb cu perosane de care nu mai stiam nimic,sa imi revina in minte amintiri demult apuse....
As mai scrie ca am o groaza de spus... timpul nu imi permite.. maine am de la 8-4 cursuri si pe miercuri am de facut 2 lucrari de seminar la franceza..
Au revoir!bissou...

2 comentarii:

bog spunea...

pe 1 noiembrie aveai un chef extraordinar de viata.. azi la fel.. share.. sunt destui amatori ;))

Anonim spunea...

Da, misto filmul :D

Trimiteți un comentariu