sâmbătă, 22 noiembrie 2008

Prima zapada...

E o zi superba de sambata... si eu sunt acasa...Acasa la mine, la mama..Si nicaieri nu-i mai bine ca acasa..

Teoretic nu trebuia sa ajung aks pana la Craciun, dar cum socoteala de acasa nu se potriveste cu cea de la targ, uite ca am profitat de ziua libera pe care o aveam si am venit fugutza-fugutza pana acasa..Si am fost si la bunici un picuts...si la matusa..Intr-un cuvant am avut un week-end extraordinar..Si ca bucuria mea sa fie completa a cazut si prima zapada..

Nu mi-a placut niciodata iarna in mod special..frig,prea mult alb,nasucul care imi ingheatza tot timpul,raceala care nu ma paraseshte niciodata pe timpul anotimpului rece..dar mereu ma emotzioneaza si imi inmoaie sufletzelul prima zapada,primii fulgi de nea ce se aseaza ushor peste natura adormita...Imi place in schimb iarna sa fac ingerasi in zapada, sa ma joc cu bulgarii de nea, sa fac omuletzi de zapada si sa ma dau cu saniutza..Imi aminteste de copilarie..De fapt eu sunt un copil (sau asta ash vrea sa fiu), iar iarna imi intensifica sentimentul de inocentza, de puritate si imi rascoleste amintiri placute de fiecare data..

In 2 ore plec la Iasi..Gata mini-vacantza..Ma duc sa le iau pe fete la o bataie cu zapada...
O sa mai scriu, momentan avem probleme cu netul din camin...
Pupici albi si o iarna frumoasa!!

1 comentarii:

bog spunea...

net prin camin ?

Trimiteți un comentariu