sâmbătă, 1 noiembrie 2008

Bla`bla`uri...

Sambata seara....3 cafele la activ, oboseala....dar am un chef extraordinar de viatza..Sunt fericita!!Nu ma intrebatzi de ce pt k nici eu nu stiu..La ora asta gatesc desi nu mi-e foame si nu am nici un chef...
De cand sunt la camin zilele trec mult mai repede, timpul arca zboara cu viteza luminii iar eu nu reusesc sa imi pun amprenta asupra vreunui lucru important.ma marcheaza profund mici nimicuri si nu reusesc sa devin indiferenta la ceea ce ma inconjoara....
Sunt situatzii in care pur si simplu nu stiu cum sa actzionez.Acum sunt intr`una din acele situatzii care pare ca nu are nicio solutzie.Si cand ma gandesc ca tot eu sunt cea care isi complik viatza singura...Si mai e si cu programul?cum iti impartzi timpul k sa ai timp de toate?Eu uneori nu prea reusesc..Adevarul e k nici nu imi dau toata silintza..
Acum catva timp aveam o micutza problema cu oamnenii ipocritzi, mincinosi s.a.Acum efectiv nu ii mai suport.Ce e asha de greu sa ii spui celui de langa tine adevarul :"Dom`le nu te suport, vezi`ti de viatza ta si lasa`ma in pace!"Urasc ipocrizia atat de mult inkt uneori chiar mi se face greatza....Si cel mai aiurea e k in fiecare zi dau ochii cu persoane care par atat de amabile cu mine/noi dar de fapt situatzia e cu totul alta..
Cam atat pe azi, ca nu imi stric eu buna dispozitzie vorbind despre "pupete"..
Ma duc sa termin de facut ciorbitza, curatzenia in ksa si apoi... sa vedem ce-o mai fi!
Pupici si mai mari si mai mici!:*

1 comentarii:

Anonim spunea...

As avea si eu o intrebare: daca esti atat de sigura ca acele persoane nu te suporta, ca sunt false, de ce nu le spui in fatza ce ai constatat ? Oare nu le raspunzi tu cu aceeasi moneda? E clar ca nu poti suporta o persoana care nu te suporta :) E de la sine inteles. E mai usor sa nu spui nimic... (asta nu inseamna ca e si mai frumos)

Trimiteți un comentariu