vineri, 31 octombrie 2008

Another week...

A mai trecut o saptamana..in care nu prea am reusit sa fac mare lucru.Poate doar sa ma remarc la seminarul de la IBU, sa mai citesc ceva, sa mai frang o inimioara, sa vb cu Habibi, sa stau de vba cu fetele mele si sa ma simt rau.Am avut o stare mai ciudata zilele astea.Studentzia e de vina;))..
Azi mergeam spre casa de la facultate cand am observat in Piatza Unirii o mare de oameni.A inceput campania electorala.Multzi omuletzi de la diferite partide,un zgomot infernal, un trafic greu accesibil si promisiuni desarte.Bani cheltuitzi aiurea, bani cu care se puteau face multe lucruri..dar asta e Romania zilelor noastre.Lupta pt putere e in toi...Doamne..fac politica?!?..am luat`o razna..Clar..
La facultate e liniste si pace.Nu tu cursuri, nu tu bataie de cap, nu tu lucrari de seminar..ink...
Cik azi e Halloween-ul...mda...nu prea am eu chef de nik...sa vedem ce iese pana la urma..
Zilele astea am fost f visatoare.Joi,dupa terminarea cursurilor, m`am asezat pe o banca in parc privind in gol..Oameni grabitzi, fetze posomorate,fruntzi incarcate de griji, zambete de copii, indragostitzi...Azi m-am dus la facultate cu o ora my devreme.Am uitat ca nu fac un seminar.M`am asezat pe o bancutza din parcul din fatza facultatzii si ma gandeam..Am realizat k facultatea asta e tot ce mi-am dorit vreodata..e hrana sufletzelului meu,e linistirea furtunii gandurilor mele...e mai mult decat am visat vreodata..
.....keep in touch..:*

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu