luni, 14 iulie 2008

Haos

Inceput de saptamana (doamne cat mai urasc inceputurile si sfârşiturile).La finalul saptamanii trecute reuşisem să îmi fac ordine în gânduri.Am reuşit in cele din urmă sa ii spun lui Razvan că ink mai simţeam ceva pt el,am invăţat ca deşi e greu sa fii sincer iti face mult bine, am reusit sa am un weekend grozav cu cei dragi mie, numai ca nimic nu e perfect.Asha k undeva in mirificul peisaj si in toiul distractziei, a aparut parca din neant el...Si am avut o discutie mai mult sau mai putin benefica sau cu un rezultat anume.Sa zicem k s-a materializat discutia in ceva, dar nu vreau sa imi amintesc.Mi-am propus sa o iau de la capat, sa imi refac ordinea.
E greu pt mine sa pun punct, sa inchei capitole si totusi sa las o portitza deschisa.Cum pot unii sa abia anumite ashteptari nu shtiu..De ce daca shtii k persoana de langa tine ink mai simte ceva profitam de acest lucru, fie ca o facem intentzionat sau nu.E ca si cum ai avea o rana pe care pui un pansament,dar nu il lasi acolo pana se cicatrizeaza rana, il ridici mereu la anumite intervale inegale de timp...Eu nu cred ca sunt omul care ar face ceva fara sa puna un pic de suflet, chiar daca uneori afisez o indiferantza si o neimplicare totala.Acolo unde e un pic de dragoste mereu lucrurile vor iesi mult mai bine..
O sa incerc sa fac ordine in furtuna de ganduri..desi e greu, si am nevoie de timp..

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu