joi, 3 iulie 2008

Gata cu stresul!

Gata cu stresul!Gata cu trezitul de dimineatza, cu emotziile!Gata cu noptile lungi in care adormeam cu capul pe masa din bucatarie invatzand si punct diminetzilor in care ma trezeam la 5 ca sa mai repet odata (gata pt moment k la facultate o luam de la capat)!Pun punct si vreau sa uit emotziile prin care treceam pana la aducerea subiectelor in clasa.Imi voi aminti doar discutziile cu ai mei colegi/prieteni de dupa examen,zilele in care vorbeam la telefon despre bac,iesirile noastre la un suc.
A fost greu,dar frumos.Am invatzat multe,am trecut prin multe incercari care m'au maturizat (nu degeaba se spune k bacul e examenul de maturitate),am reusit sa trec cu zambetul pe buze prin toate (-Tu souris tout le temps?-Oui,presque tout le temps!-Ca te fait bien!-Merci,ca me donne confience en moi meme).
Pun punct.C'est fini!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu