luni, 30 iunie 2008

Imi place!!

Mai stai...nu itzi cer nimic din ce nu potzi sa imi dai..
Ma ascund sub o masca.Mi`e frik sa ii spun ce ash vrea.Mi`e frik de un eventual refuz.Nu ash avea nimic de pierdut.Sunt pregatita pt orice.Am invatzat sa ma ascund in spatele unei masti a unei persoane puternice.M`am saturat sa nu fiu eu..eu sunt altfel.Sunt prea sensibila prea visatoare si plina de romantism.Am o imaginatzie bogata care uneori o ia razna.Imi plac lucrurile marunte dar cu o incarcatura emotzionala si afectiva bogata.Uneori ma simt bine in roz,dar mereu ador verdele.Ma relaxeaza.Imi place cafeaua mea la ibric de preferintza Elita rosie.Imi place sa zambesc si sa ma contopesc cu natura,sa privesc stelele si sa ascult cantecul pasarelelor.O carte buna mereu ma va binedispune si ma va scoate din rutina.Imi place sa hoinaresc fara sens,sa privesc,sa aflu,sa descopar,sa gandesc.Si de cele mai multe ori ma gandesc la tine,chiar daca tu nu simtzi si nu crezi.Imi place tot...Si imi place sa te iubesc!Chiar daca uneori neg acest lucru,dar e un adevar prea superb ca sa il trantesc intr`un coltz.E superb,existentzial..
Vrei o printesa?Atunci fii tu insutzi un printz!!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu