miercuri, 25 iunie 2008

Copiluts

Cateodata imi lipseshte, cateodata am nevoie de el, dar mereu cand ma gandesc la el zambesc.Asta e bine..cred..
Vreau sa fiu copil din nou.Sa alergam prin curtea bunicii si soarele sa ne zambeasca..
Vreau sa nu fiu nevoita sa ma trezesc dimineatza sa ma duc la scoala sau la servici...
Vreau sa am din nou bicicleta mea albastra sa ma duca undeva si sa nu imi pese daca cad si ma lovesc..
Vreau sa lenevesc toata ziua uitandu`ma la desene animate cu Tom&Jerry sau sa imi petrec dupa amiaza la umbra unui copac citind o carte buna..
Nu vreau sa mai fiu adult!Avem prea multe responsailitatzi, suntem mult prea ocupati cu plata facturilor, serviciul, violentza, tv, si altele.Eu vreau viatza mea simpla de copil cand alergam descult si nu imi pasa de nimic, cand lumea era a mea, cand desenam pe strada cu creta colorata..:X
I wanna be a child again!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu