marți, 24 iunie 2008

Combinatia perfecta;))

Ce combinatzie iese dintre 2 oameni mai dereglatzi o pisicutza si 1 micutza frunza de salcam?Va spun eu : o seara de ras cu lacrimi.Cam asta am trait eu si Razvan aseara.De fapt sa rectifc : nu Razvan (de aseara are nume de cod) ci Mr.69.Toate bune si frumoase numai k incepand de ieri Domnu'69 are o noua febletze :Pisicutza 70 (asta caci face nici mai mult nici mai putzin de 70 de lucruri:69 si cartofi prajitzi).Restul e comedie..rasete, suflatul in frunza salcamului, nenea care suna la interfon si se prezinta ca fiind "Pisicutza" etc etc.Oricum tzin sa reamintesc ca toate cuvintele pe care le`am folosit aseara pt a ne exprima au fost folosite cu sens propriu nicidecum figurat.=)))Si nimic cu subinteles.
Cert e ca nu prea mai am timp sa dau detalii.Am bacu care ma ashteapta la usha:))..Mami meu a venit si m`a pupacit si mi`a urat bafta si sormea la fel.Pacat doar ca azi imi va lipsi o singura persoana,dar nu`i panik `cuz i'm ok,i'm on my way..
Am fooojit..
Ps: tre sa imi cumpar si eu "motanel 70" cum adik numai Mr.69 sa aiba Pisicutza?
Ps1:Am racit un picuts. dar nu`i panik
Ps2:In curand o sa am si eu Adobe Photoshop.(am smuls o promisiune de la Mr69).
Pupici si mai mari si mai mici si mai dulci..e Totzi pt totzi si toate:*

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu