luni, 14 iulie 2008

Aberatzii

E ora amiezii cand soarele arde puternic.Majoritatea dorm la ora asta,sunt la plaja sau fac ceva.Eu am ales plictiseala ca refugiu.Desi sunt f obosita nu pot adormi shtiind ca peste o ora incepe a doua tura in rezolvarea problemelor.
Maine trebuie sa plec la Iasi, sa imi depun dosarul la facultate.Nush dc ma duc acolo,de fapt ash face-o pt ca acolo e facultatea unde trebuie sa intru.Dar ca orash Iasul imi displace total.Prea multa agitatzie,prea mult zgomot, poluare.Imi place in schimb parculetzul din fatza Mitropoliei.Daca faci abstractzie de zgomotul din jur e superb :liniste,umbra,aer curat.Trebuie sa ma obishnuiesc.Acest furnicar va deveni casa mea pt 3 anishori.
Resimt o oboseala, si fizica si psihica.Simte nevoia sa fac o escapada undeva, intr`un loc unde sa nu am semnal la telefon, sa fie liniste, aer curat miros de munte si sa fiu doar eu.Si asa am sa fac.Indata ce termin cu admiterea o sa fug departe de zgomotele infernale ale orasului.
Deja timpul a trecut,iar eu trebuie sa ma intorc la munca.
Live brave!!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu