vineri, 13 iunie 2008

nu am chef de filosofie...

Nu am chef azi..nu am chef azi...nu am chef de nimic..nu am chef azi de vodca sau de gin,tequilla rom sau gin...iar pe tine te urasc...
Eu voi pleca in curand, ramai cu mine`n gand...
TE`am iubit mai...te iubeam....

Se implineste o saptamana..O saptamana de cand am trait o saptamana de vis..Am mai scris o poveste cu lacrimi..Am mai iubit o persoana, a mai cazut un inger,a mai apus o stea...As minti daca as spune ca l-am uitat in totalitate. As fi o ipocrita daca nu as recunoaste ,macar fata de mine insumi, ca sunt momente cand imi lipseste atat de mult.As minti daca nu as recunoaste ca inca ma gandesc la tine si ca o parte din mine iti va apartine mereu in ciuda multor credinte cum ca tot ceea ce am trait noi este impotriva firii si a naturii. Ce stiu ei ? Oare isi pot imagina ei cum ne simteam noi doi cand timpul se oprea special pentru noi? Vor putea ei vreodata sa defineasca ce magnet ne-a atras unul spre celalat sau cu ce dor ni s-a suflat pe gene?
"A fost o joak" imi vei spune...A fost un joc de copii ce s-au lasat purtatzi de val , intr-o noapte senina cu luna..un joc pe care l-as rejuk oricand, dar fara sentimente..un joc etern de vineri seara..Un joc al nostru, al copiilor din noi, un joc ce nu va muri niciodata in inima mea..
Am incheiat povestea, ma uit la ce am scris si nu are sens...Dau pagina si merg mai departe..

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu