luni, 14 iunie 2010

Sava...si restu-i legenda...

Motto: "Chiar daca...
N-o mai vezi zambind,
Chiar daca....
Chiar daca n-o mai simti venind,
Chiar daca...
Chiar daca nu-ntelegi cum s-a-ntamplat,

......
Chiar daca lumea s-a-mpartit subit la doi.
Chiar daca viata v-a speriat,
Chiar daca stii, el n-a uitat
Si telefonul suna,
Suna mereu....
Ce mult te-a iubit! Ce mult te-a iubit!

Cat te-a iubit de mult..."

 Din seria povestilor muritoare...
Cand m-am gandit prima oara sa scriu despre tine continutul articolul era altul.Acum s-a schimbat total..Acum totul e trecut...
Credeam ca sunt un om complet, ca nu imi lipseste nimic...asta pana cand te-am intalnit pe tine si am realizat ca am multe goluri, ca nu sunt o fiinta desavarsita, ca imi lipseste o jumatate..Am sperat ca tu esti partea care imi lipsea, ca tu poti fi cel care imi calauzeste pasii si imi ia durerile cu mana, ca imi vei colora cerul in mii de culori si ca ma vei ajuta sa ma ridic atunci cand voi cadea.. Se pare ca m-am inselat..Sau poate ca nu...Imi amintesc cum imi spuneai de atatea ori ca esti nociv, dar refuzam sa constientizez asta...Stiai ca voi pleca desi ma chinuiam cu atata putere sa te conving ca nu am sa o fac nicicand..
Imi amintesc toate serile petrecute in balcon, fiecare cuvant pe care mi l-ai spus, fiecare muscatura si fiecare vorba fara sens pe care am rostit-o eu..Ma pierdeam in privirea ta si ma regaseam atunci cand veneai si ma sarutai usor..Imi placea sa ma prefac ca dorm in timp ce tu te imbracai si plecai grabit la servici uitand sa ma saruti...Te asteptam cu nerabdare sa te intorci acasa...
Am invatat multe de la tine si iti multumesc..
As vrea sa te urasc dar nu pot...poate mi-ar fi mult mai usor..Nu credeam ca o sa ma doara atat de mult despartirea asta...Si stii ce e cel mai rau? Ca de cate ori voi citi presa imi voi aminti de tine, de cate ori voi asculta Alina Manole imi voi aminti de tine, de fapt... mereu imi voi aminti de tine..
Acum te las...Sa te gandesti din cand in cand la mine...Si nu uita sa te maturizezi un pic..si pastreaza curatenia...si nu uita sa mai si mananci...si...


Ps: "Sava si restu-i legenda!"

------------------------------------------------------------------------------
Later edit: Iti mai aduci aminte cum obisnuiai sa imi spui seara in balcon ca sunt un om fain si ca merit ceva mai bun?Cum aveai atacuri de panica ca te urmareste cineva desi in casa eram doar noi?Cum te enervam si tu incercai sa ma musti?
In fond mi-ar placea sa ramanem prieteni, sa pot sa te sun atunci cand am o problema, cand sunt nervoasa sau am chef sa omor pe cineva, cand sunt melancolica si imi vine sa plang sau cand tamplele-mi sunt gata sa explodeze de fericire..
Si daca inca te mai sun nu o fac pentru ca te iubesc, o fac pentru ca stiu cat de iresponsabil poti fi uneori si mie imi pasa de cei din jur..Stiu ca uiti sa mananci cu zilele, ca iti pierzi timpul la bere cu prietenii, ca ti se aduna o tona de rufe murdare pe care uiti sa le speli si tocmai de asta te sun sa iti reamintesc sa revii cu picioarele pe pamant...

5 comentarii:

Anonim spunea...

foarte frumos imi plake....fosta kumnatik

Diana spunea...

Frumoase cuvinte... ma emotioneaza atat de mult pentru ca si eu am simtti chestiile astea candva...

I've been there spunea...

Mda...frumos scris. Pacat ca spune lucrurile astea tuturor fetelor lui. Sfatul meu este sa nu il mai ridici pe un piedestal. Ceea ce iti spunea, ca meriti pe cineva mai bun decat el, e probabil adevarat. Singura chestie pe care ar trebui sa o simti pentru el este indiferenta. Nici macar ura, draga mea, nu trebuie sa fii atat de profunda, doar indiferenta.

`Shine spunea...

`geniall !

alutzu @ cornerparadise spunea...

incredibil cum poate sa cante f.chilian aceasta piesa...superb!!!

Trimiteți un comentariu