miercuri, 23 iunie 2010

Ploua!!

Ploua..si ploua continuu..si nu vrea sa se opreasca..ma enerveaza ploaia asta..Ma tine in casa si eu am treaba..Si ma deprima vremea..si pe mine si pe animalutele din curtea mea..Pisoii s-au ascuns, catelul meu tremura ca ii este frica de tunete si fulgere, puii s-au pitit intr-un colt si asteapta linistiti zilele cu soare..
Vreau vara, soare, mare, vreau nopti tarzii si apusuri frumoase..Vreau seri racoroase sa pot iesi si eu la alergat, zile in care sa pot adormi in iarba citind o carte..Vreau ploi calde de vara si vantul care sa adie usor..Vreau la tine:X..
Si uite asa arata un om care sta la curte si mai si munceste..


4 comentarii:

Madalina spunea...

Mda, m-am saturat si eu de atata apa.

Lil'Wayne spunea...

Fain poezia Varmea

Roxana spunea...

Mai fata, da mai fa si tu ceva postari pe blogul asta:)

Madalina spunea...

Femeie, vezi ca intr-un final am blogu` nou. Sa schimbi linku in blogroll;;).

Trimiteți un comentariu