luni, 10 mai 2010

Un fiasco total

Nu am scris nimic despre ce si cum cu actiunea de ecologizare pentru ca nu am avut chef, nici dispozitia necesara.De fapt am vrut sa uit ca a existat o initiativa sa se faca curatenie pe Carlomanu.Nu vreau sa ma cert cu nimeni.Nu reprosez nimic nimanui.Am fost cea in capul careia s-au spart toate oalele..Am avut parte si de lucruri mai rele deci ziua de sambata a fost suportabila..A trebuit sa le gasesc scuze celor care nu au fost prezenti, a trebuit sa dau explicatii de ce si cum..In fond chiar m'am chinuit sa iasa bine, am dat telefoane la toate cunostintele mele si ale altora, am mediatizat cat de mult s-a putut actiunea de ecologizare de sambata, mi-am anulat toate planurile si in final (asta asa ca sa citez pe cineva ) " Actiunea de ecologizare de pe Carlomanu a esuat"

Multumim oricum celor prezenti si multumim inca odata domnului Ionel Ploaie, directorul firmei Brantner care a binevoit sa ne arate mai indeaproape activitatea pe care o desfasoara.







 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu