joi, 20 mai 2010

La multi ani cu anticipatie:)

Nu am chef sa scriu..azi sunt un copil ce s'a jucat toata ziua in ploaie..Picaturile reci mi-au spalat oarecum toata durerea acumulata de-a lungul unei saptamani...Maine plec intr-un fel de vacanta.De fapt intr-o tabara de ecologizare si sunt nerabdatoare..Timpul se scurge prea greu pentru mine acum...Mi-e dor de o noapte senina de vara cu un cer instelat si o luna maree..
Maine probabil nu o sa fiu prin preajma calculatorului asa ca spun de astazi La Multi ani catorva persoane :
  • La multi ani mama! pentru ca esti o fiinta minunata, pentru ca mi-ai alungat de atatea ori gandurile negre, pentru ca ma iubesti neconditionat!
  • La multi ani varmiu! pentru ca ne-am petrecut atatea seri impreuna, pentru ca nimeni nu ma face sa rad asa cum o faci tu, pentru ca m-ai ajutat intotdeauna si pentru ca viata fara tine ar fi asa de plictisitoare;))
  • La multi ani varmiu 2! pentru ca stiu ca e si ziua ta de nastere, pentru ca imi place cum vorbesti si te imbraci cu mult bun gust:)
  • La multi ani vecina! pentru ca sunteti exact ca si bunica pe care am pierdut-o, pentru ca ne dati sfaturi si ne ajutati atunci cand avem nevoie, pentru ca va faceti griji daca nu ies cateva zile pe la drum:)
  • La multi ani Elena! pentru ca sunt o femeie cu responsabilitati, pentru ca pot sa obtin tot ceea ce imi doresc, pentru ca sunt un copil cateodata, pentru simplu fapt ca exist 
  • La multi ani tuturor celor care poarta numele sfintilor imparati Constantin si Elena! 
    

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu