joi, 1 aprilie 2010

Niste raspunsuri

Viata mea a stat intotdeauna sub semnul intrebarii...A fost greu sa gasesc raspunsuri la intrebari..


1. Când ai simțit că părinții tăi au fost cu adevărat mândri de tine? Atunci cand am intrat la facultate la buget...
2. Pe cine ai dezamăgit cel mai tare?Pe mine insumi si asta doare mai mult decat orice...
3. Care este cel mai frumos vis pe care l-ai pierdut pe drum ?De cand eram mica imi doream ca bunica si bunicul sa fie alaturi de mine in toate momentele importante ale vietii.Acum ma consolez cu gandul ca sunt ingerasii mei pazitori..Asta era visul meu de cand aveam 5 anisori..
4. La ce ești cel mai bun, ce știi să faci mai bine decât toți oamenii pe care-i cunoști personal?Aici nu pot raspunde eu, oricat de lipsita de modestie as fi in unele situatii.Toti suntem buni la ceva, fiecare are o calitate care il scoate in evidenta:)
5. Cine e iubirea vieții tale?El
6. Ce funcționează cel mai puțin bine în relația ta?Totul functioneaza bine (nu pot spune perfect pentru ca perfectiunea nu exista)..Exista comunicare, respect, intelegere, ubileee:X, acel "quelque chose"
7. Ce crezi că e cel mai enervant la tine, în ochii celor dragi?Faptul ca pot fi fooooooaaaarte stresanta uneori si nevoia mea excesiva de atentie:)..
8. Care a fost cel mai erotic moment din viața ta în doi?Noi doi, muzica in surdina si focul trosnind usor in soba invaluindu-ne in lumina...
9. Cine a avut cel mai perfect trup cu care ai făcut sex (dragoste..)?El
10. Care e lucrul cel mai groaznic pe care l-ai face pentru bani ?Nu as face nimic pentru bani..Fericirea nu o poti cumpara, nici sanatatea, nici iubirea..Vorba mamei : "Sarac dar curat"
11. Care crezi că e cea mai importantă calitate pe care ai moștenit-o de la părinții tai?De la mama am mostenit perseverenta si altruismul..Si oricat as incerca sa neg ca am mostenit ceva pozitiv si de la tata trebuie sa recunosc ca de la el am capacitatea de a fi empatica...
12. Când ai simțit că ai arătat cel mai bine din toata viața ta?Acum..si o spun din toata inima..Pentru ca ma simt frumoasa ( e din cauza faptului ca am slabit 7 kg in 2 luni;)) )
13. Care e cel mai prost om pe care-l cunoști? Sunt suficient de multi:D..Dar nu sunt eu masura sa-i numesc sau sa-i judec..Fiecare cu felul lui de a fi...
14. Care e sunetul care te enervează cel mai tare?Scartaitul usii x(
15. La ce eveniment din viața ta ai fost cel mai emoționat (emoționată)?Primul concert pe vremea cand faceam canto si momentul cand am botezat'o pe Teodora (Teodora e o fetita abandonata in spitalul din Bacau de catre mama ei imediat dupa nastere)  
16. Care ar fi singurul lucru pe care ţi-ar plăcea să-l furi (fiind singura șansă de a-l avea...)?Inima lui pentru to restul vietii mele:X ( asta in cazul nefericit in care nu o am deja:) )
17. Cu cine ai avut cea mai proastă experiență sexuală din viață?Pai...ia sa vedem..unele chestii chiar trebuie sa ramana intimitati:P
18. Care a fost cel mai stânjenitor moment din viața ta?Au fost destule, nu le'am numarat niciodata...
19. În faţa cui te simți cel mai pierdut, emoționat, blocat?In fata lui, ma ratacesc in privirea lui, ma pierd in zambetul lui si ma topesc in imbratisarea sa...
20. Care e cea mai erotică aromă pe care ai simțit-o vreodată?Aroma unei capsuni savurata incet...
21. Când ti-a fost cel mai greu să spui adevărul? Nu stiu, chiar nu imi vine acum nimic in minte..Au fost cateva momente foarte dificile, dar in special cel mai greu mi'e sa spun adevarul  despre sentimentele mele, despre ceea ce simt...
22. Cine e persoana cu care ai vrea cel mai tare să ai o aventură (one night stand…)?Josh Groban :X..E divin, captivant, frumos si are o vocee care iti topeste inima...
23. Ce-ai vrea să schimbi cel mai tare în viața ta? As putea sa spun trecutul, dar nu cred ca asta ar fi ceea ce as vrea sa schimb cu adevarat..probabil as aduce'o pe ea inapoi pentru ca as vrea sa'i pot spune cat sunt de fericita acum si ca avut dreptate si sa ne impartim fericirea:)
24. Cu cine vorbești cel mai des despre sex?Cu varmiu;)) si cu El
25. Care e cea mai proastă scuză pe care ai folosit-o vreodată?Sunt o multitudine...am o imaginatie bolnava tare de tot uneori:))
26. Ce nu i-ai putea ierta niciodată omului pe care-l iubești?Se spune ca in dragoste si in razboi este permis totul..La mine exista o limita peste care nu trec..Nu i'as ierta niciodata infidelitatea, oricat de mult l'as iubi...
27. Ce calitate a jumătății tale de viață îţi este cea mai dragă?Maturitatea lui si faptul ca e atat de alintat cateodata:X
28. Care a fost jucăria ta preferată în copilărie? Papusile si seringile..Eram o doctorita desavarsita:)
29. Care ţi se pare cea mai seducătoare ipostaza a ta?Habar nu am.. asta da intrebare buna...chiar mi'a dat de gandit
30. Pe cine te bazezi dacă ţi se întâmplă o nenorocire?Pe mine..Am invatat ca problemele ti le rezolvi singur si ca nu toata lumea e acolo cand ai nevoie de ajutor..
31. Care a fost cel mai bun sfat pe care nu l-ai urmat?Au fost multe..Nu am fost tocmai cea mai ascultatoare persoana..
32. Pe cine simți cel mai tare nevoia să protejezi?In momentul de fata pe mine pentru ca sunt tare vulnerabila si pot fi foarte usor ranita..Am suferit mult prea mult..
33. Care e cea mai mare fantezie sexuală a ta? Eu si El, o mare albastra si un cer cu stele pentru totdeauna..
34. Care e domeniul despre care ai vrea să știi cel mai mult? Istoria artei si tot ceea ce tine de arta in general..
35. Cine-ţi lipsește cel mai tare în acest moment? Mama...
36. În ce privință crezi că ești cel mai puțin înțeles?Eu sunt greu de inteles in toate privintele:)) mi's asa de complicata cateodata ca nici eu nu ma mai inteleg..
37. Care e cel mai bun lucru de făcut după sex?Sa te cuibaresti in bratele lui si sa'i soptesti usor la ureche "te iubesc"
38. Care e cel mai frumos cuvânt din limba ta?iubire...pur si simplu iubire...
39. Unde te simți cel mai în siguranță?Acasa si in bratele lui...
40. Care a fost cel mai bizar loc în care ai făcut amor?I keep that for myself:P
41. Care a fost cel mai frumos compliment ce ţi s-a făcut vreodată?"Esti frumoasa"..poate suna banal dar nu m'am considerat niciodata frumoasa asa ca atunci cand mi se spune asta ma simt mult mai bine...
42. Care e persoana care te face să râzi, să te simți relaxat?Bogdan:) si'i multumesc ca m'a binedispus atata timp si m'a facut sa ma schimb, sa zambesc, sa privesc viata cu alti ochi..
43. Pentru ce te rogi cel mai des?Sincer? ma rog sa fiu fericita, ma rog sa nu mai am probleme cu matusile, ma rog ca mama sa fie bine si sanatoasa, iar bunica si bunicu sa fie intr'un colt de rai:)
44. Pentru cine din viața ta crezi că ești sau ai fost cel mai bun partener de sex?Aici iar nu pot raspunde eu...
45. Cine te-a influențat cel mai mult până acum?Mama si Ea...ele m'au invatat sa iubesc, sa zambesc, sa fiu ceea ce sunt acum..Ironia sortii e ca acum, cand am devenit un om mai bun, mai intelegator, mai rabdator niciuna din ele nu e aici sa vada...
46. Care a fost primul tău vis împlinit?Admiterea la facultate...
47. În ce an al vieții tale ai simțit că te-ai schimbat cel mai mult?Anul acesta..m-am trezit deodata singura, cu responsabilitati si la inceput a fost greu, dar asa am invatat ca trebuie sa ma maturizez...
48. Care a fost cel mai îndrăzneț lucru pe care l-ai făcut (sau l-ai face) cu o persoana de același sex cu tine?Ce am facut e in trecut, iar trecutul e departe, mult prea departe acum..ce as face acum ?As bea un pahar de vin rosu:)
49. Ce invenție din acest secol crezi ca are cel mai mare impact în viața ta?Telefonul mobil in mod evident..Comunicare nelimitata cu prietenii:X
50. Care a fost cel mai romantic moment din viața ta? Iar dacă n-a fost, cum ar arăta el?Doi tineri indragostiti sarutandu'se in mijlocul unui camp plin cu maci:X


Intrebarile nu sunt creatia mea proprie, sunt preluate de pe blogul Mihaelei Radulescu 

1 comentarii:

Anonim spunea...

Grele intrebari... dar si frumoase raspunsuri...

Sunt sigura ca bunicii tai traiesc prin tine... si asta ii face alaturi zi de zi, nu doar in momentele importante.

Trimiteți un comentariu