miercuri, 31 martie 2010

Incoerenta in sistem:))

Blogul meu e loc de aberat, loc de dat cu capul, locul in care imi vars nervii sau imi manifest fericirea..
Si vroiam sa scriu ceva draguts,frumos, plin de pasiune si culoare..De cateva zile incoace mi's fericita, da asa de fericita incat simt ca-mi explodeaza tamplele:X..
Dlagoste, prietenie, alint, zambet, dol de tine...
Nu pot sa imi adun gandurile rebele, cuvintele imprastiate pentru a face macar o propozitie coerenta, asa ca sa scriu un post care care sa aiba un sens ar fi aproape imposibil..
ce-mi trece prin cap acum :
  • si daca pleci noua cine ne creste copii?
  • lasa mami ca o sa fie bine:X
  • dlagoste mica vezi ca in al doilea raft sunt copii cu facturi cu tot;))
  • pisoi nu vrei tu sa ne vedem maine ca joi nu vreau sa vin in oras:P
  • mi-am luat bluzita noua si niste cercelusi absolut divini:X
  • sormeaaaa taci ca-i zic eu:P
  • ne auzim dimineatza iubita ca-s obosit:*
Si mai zici ca viata mea e simpla:))..Asa vreau sa dooorm...da mi-e dor de cineva si muzica din winamp imi provoaca chef de dans.Mi's obosita, am inlocuit cafeaua cu ceai negru, tigara si sucul cu mere si banane si statul in fata pc'ului cu jogging.Si asta imi aduce aminte inevitabil de ultima intalnire cu varmiu:X : " tu varmea da buna te'ai mai facut....la inima:)))"

1 comentarii:

Madalina spunea...

Dragostea asta, ne innebuneste:))

Trimiteți un comentariu