vineri, 19 martie 2010

Cu drag pentru cea mai minunata fiinta din lume

Astazi e ziua ta, zi frumoasa ca tine! La Multi Ani Mama!
Fie ca toate dorintele sa iti devina realitate, toata dragostea din lume sa te inconjoare si sa fii cea mai fericita pentru ca meriti!...Stiu ca iti e greu acolo unde esti, e greu pentru ca e primul an cand nu esti cu noi, cu familia ta, dar intr-un fel sau altul suntem langa tine si te iubim mult chiar daca uneori nu gasim modul perfect de a iti arata asta..
Ai purtat ani de-a randul si inca mai porti grijile casei si ale copiilor, ai luptat intotdeauna pentru o lume mai buna, pentru visele tale, pentru ca fetele tale sa aiba un viitor mai bun decat al tau.Te-ai bucurat alaturi de mine la fiecare realizare a mea, m-ai certat atunci cand am gresit, mi-ai dat cele mai bune sfaturi si ai suferit alaturi de mine cand eram bolnava..
Iti multumesc pentru ca mi-ai dat viata, m-ai iubit ,m-ai crescut si m-ai inteles! Fie ca Dumnezeu sa iti binecuvinteze viata, ingerii sa iti vegheze calea pe care vei merge iar sfintii sa te ocrotesca de toate relele!
La multi ani fericiti si binecuvantati pentru cea mai minunata si scumpa mama din lume, mama mea!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu