luni, 15 februarie 2010

Tu

In coltul buzei acolo jos inca se mai simte urma sarutului tau..Si asta ma face sa zambesc ...Desi e un zambet dulce-amarui uneori..Dar ma conformez situatiei...Esti unul din lucrurile imposibile (desi pentru mine nu exista imposibil, tu esti exceptia care intareste regula)..
Tu mereu reusesti sa imi pui zambetul pe buze, chiar si atunci cand nu imi doresc sa zambesc..Mereu stii cum sa presari un strop de fericire in viata mea desi totul pare sumbru si mort.. In ultima luna imi petrec serile asteptand sa suni pentru ca vorbitul la telefon cu tine ma linisteste si dorm mult mai bine desi somnul s-a diminuat considerabil cu cateva ore..
Am pierdut un posibil iubit dar am castigat un foarte bun prieten..Asta e bine, desi undeva in adancul sufletului meu indragosteala cronica inca mai exista si fiorul ei ma chinuie de cate ori te vad..Dar ma chinui sa trec peste, ca doar sunt fata descurcareata nu?;))..
Poate nu iti dai seama, dar acum esti my little sunshine..si imi colorezi cerul in mii de culori si ma faci sa zambesc chiar si atunci cand nu esti langa mine...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu