duminică, 14 februarie 2010

:)

Declar stare generala de depresie!O rotita a creierului meu d-a defectat si a incurcat urat de tot borcanele..In loc sa ma conduca spre drumul fericirii a decis asa deodata sa ma cufunde in valea depresiilor..Si mi's atat de deprimata incat de 2 zile plang continuu..Si nu ma pot opri..As vrea dar e parca ceva incontrolabil..ceva care ma depaseste...
Am pierdut multe in ultima vreme...de la identitatea mea pana la prieteni..Si brusc, te trezesti intr-o dimineata singura si iti dai seama ca ai gresit si ca trebuie sa o iei de la capat..Altfel, altcum..dar constati ca nu stii cum, ca esti mult prea singura si atunci nu iti mai gasesti sensul existentei, drumul pe care trebuie sa mergi...Am devenit mult prea insuportabila si pentru mine insumi...
Nu stiu ce ar trebui sa fac...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu