vineri, 26 februarie 2010

happiness:X

Devyllutza a innebunit saracuta de atata energie ( pt asta ii ramane recunoscatoare lui Bogdan, ca i-a dat de luni incat sa aiba pentru toata saptamana:)) ).. E ora 4 jumatate si orice om normal doarme, dar eu..eu cant:X..Asta ma face sa ma simt bine acuma..Viata e frumoasa, eu mi's fericita ( nu am un motiv anume) si fac lucrurile care imi plac..Stiu ca blogul meu e loc de aberat, dar nu imi pasa..Ca asa ma descarc eu cand nu am cu cine sa vorbesc.
Ma gandesc serios sa ma duc sa ma apuc de facut curatenie in bucatarie afara, dar neah..inca nu...fac karaokeee:))..Saptamana asta mi-am dat peste cap tot programul meu de somn.Obisnuiam sa dorm f mult..Acum dorm 4-5 ore pe noapte si asta deja se anunta a doua noapte nedormita deloc..Dar inca mai am energie..Stii ce-i ciudat? cum de un omulet atat de scump ma poate bine dispune atat de mult si numai din cuvinte..uite tocmai de asta il iubesc eu asa de mooolt :X...
Si am o groaza de treabaaa..Si am chef si nu prea..mai fac o cafea, mai cant 2-3 piese si ma apuc sa muncesc..Viata la tara nu e deloc usoara.Mai ales cand esti singura si cu un copil pe cap..Mi-as dori sa mai vina cineva din cand in cand, sa mai mute macar un pai prin curtea asta, dar nah.. ma descurc eu si singurica.
O sa imi reiau cursurile de canto cred..si mi-am propus sa citesc ceva mai mult ca de obicei..:) sa vad in ce masura o sa reusesc..
Gata, nu mai scriu..Am aberat destul pentru o singura seara...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu