marți, 15 decembrie 2009

Scrisoare

Draga Mos Craciun,

Craciunul se apropie cu pasi repezi asa ca m-am gandit sa iti scriu si eu o scrisoare...
Poate nu am fost cea mai cuminte fetita dar as vrea sa imi indeplinesti si mie cateva dorinte foarte importante pentru mine si exact in ordinea in care ti le scriu:

  • iubitei mele prietene da'i puterea de a invata si a trece cu bine de sesiune, multa sanatate ca o cam dor toate si se accidenteaza cam des in ultima vreme, ceva mai multa minte si fa astfel incat sa fie prietena mea cea mai buna si peste 50 de anisori!
  • mamei mele da'i putere de munca, liniste sufleteasca,calm sa poata trece peste dorul de casa si fa'o mandra de fetele ei!
  • surioarei mele da'i capacitatea de a fi empatica, presara'i un dram de credinta, intelepciune si noroc si ajuta-o sa infrunte greutatile vietii cu fruntea sus si ochii larg deschisi..
  • matuselor mele da'le minte si fa'le sa se iubeasca intre ele!
  • pe bunicul si bunica roaga'i sa ma vegheze in continuare de acolo de sus!
  • lui Dan...nu stiu inca ce sa-ti cer pentru el...ma mai gandesc si'ti spun...
  • adu-ne zapada...muuultaaaaaa zapadaaa...
  • iar mie...mie adu-mi ceva de plush pentru ca ma simt tare singurica in ultima vreme...
Cam atat draga Mosule..eu o sa te astept cuminte ca in fiecare an, cu bradutul impodobit si cu suflet de copil....
Cu drag,
Gyutza


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu