joi, 10 decembrie 2009

Say it loud!

O sa sune aiurea!Dar aiurea tare de tot!Da nu mi`s ipocrita de felul meu..Am groaza de probleme, imi lipseste bunica enorm, nu imi vad capul de treburi si totusi ...
M-am indragostit!!?!!Se mai intampla..Se poate intampla oricui..Ciudat e ca prietena mea stia asta..
Say it loud and proudly : I'm in love!:X:X:X
Desi...nu e el exact asa cum mi-as dori eu sa fie..Dar are ceva: ma face sa zambesc, ma enerveaza ca nu vrea sa se certe cu mine..Imi place ca e copil si dulciurile il fac vulnerabil..E romantic desi nu recunoaste..E plin de sarm, de umor, stie sa te inveseleasca...Reuseste sa ma faca sa rosesc, sa ma topesc sub atingerile lui, sa imi ia rasuflarea atunci cand ma saruta..Doar faptul ca ma gandesc la el ma face sa zambesc..Ma bucur ca nu e aici sa ma vada cum rosesc, cum ard de dorinta de a-l vedea, cum ma umplu de furie atunci cand nu suna..
Nu mai zic nimic:| Continui sa zambesc gandindu-ma la tine!

Ps: poooooooooooooop dulshee la iubiiitaaaaa meaaa pufoaaaasaaa:*:*:*:*:X:X:X

ct>
Nu mai spun nimic..Continui sa zambesc gandindu-ma la tine "nene":))


Ps: poooooooooooooooooop la ubitaaaaaaaaa meeeeaaaaaaaaa pufoaaaaaaaaasaaa!:X:X:X:X:X




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu