miercuri, 4 noiembrie 2009

Nu imi place!

Nu imi plac oameni nehotarati si punct..Stiu ca e greu sa iei decizii, dar unele lucruri chiar nu le poti amana la infinit..Daca vezi ca nu merge, daca te chinui si te chinui si incerci si tot incerci si vezi ca nu merge gaseste  dom'le o solutie...Dupa ce ca nu imi plac astfel de oameni pe deasupra ma mai enerveaza si la culme..Nu stiu de ce dar pur si simplu ma calca pe nervi..

Si ma mai enerveaza iar o alta categorie de oameni : cei care refuza sa vada lucruri care sunt destul de evidente..Unii chiar au nevoie de desene sa inteleaga?Cand nu se mai poate nu se mai poate!Daca nu mai merge nu mai merge si gata, dar viata continua...

Nu vreau sa ma mai bag in viata nimanui (desi nu cred ca as putea sa stau cumintzica, pt ca imi place prea mult sa ii ajut pe ceilalti), dar asa cum spunea si Bogdan : "ßoby™ ;): nici nu trebuie sa te mai bagi .. ms mult .."

O sa le las celor din jurul meu 2 optiuni : sa imi ceara ajutorul sau sa se descurce singuri! Dar parca prevad ca nici una din alternative nu e cea mai buna solutie..Asa ca, pana data  viitoare cand trebuie "sa salvez omenirea " o sa imi vad de viata mea...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu