miercuri, 4 noiembrie 2009

De minunata ce mi`s;))

5 minute si merg la somn..Promit!

A cazut prima ninsoare...fulgi mari si albi peste tot,frig, manutze inghetate, nasucuri rosii, vin fiert si caldura din casa.. 90% asta inseamna iarna pentru mine.restul de 10% e melancolie, visare speranta ca dupa o iarna grea vine o primavara linistita..

Nu am chef de iarna..inca nu..e prea devreme, abia ma obisnuisem cu toamna si nu vreau schimbari bruste momentan...Si iar incepe toata agitatia cu facutul planurilor de sarbatori, organizarea a nu-stiu-ce eveniment, ziua mea etc etc..Asa cred ca o sa ma incui in casa la caldurica cu un ceiutz si o sa citesc..

M-am schimbat (prietenii stiu de ce), sau cel putin incerc/vreau/ma chinui  dar parca nu m-am obisnuit..De fapt ma simt captiva in propriul meu trup ascunzandu-ma sub o masca..Nu mi`s eu asta, dar uneori cica e buna si schimbare (asa obisnuia sa imi zica mama,dar de data asta cred ca o sa o contrazic)...Sunt cam schimbatoare, stiu si eu asta, dar inca nu am gasit o modalitate de a fi eu asa cum vreau sa fiu.Si acuma ca sa il intep pe Bogdan as spune ca incerc sa fiu perfecta, pe cand Lia ar spune ca deja sunt!Eu ii contrazic pe amandoi si imi sustin opinia ca nimeni nu`i perfect dar trebuie sa ajungem aproape perfecti..

Azi am cazut in butoiul cu melancolie..Am cazut, m-am ridicat, am cazut iar, iar m-am ridicat  si vad ca de cateva ore sunt din nou eu.....Si tare as mai vrea sa raman asa..

Mi`am adus aminte ca incercam sa fac niste conexiuni acum  ceva vreme  dar mi-a zburat gandul in alta parte..Ma duc sa mai procesez un pic la problemutzele altora;)), 


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu