duminică, 15 noiembrie 2009

Leapsa fara nume

Leapsa fara nume de la bog

1. Ce varsta ti-ai da daca nu ai sti cati ani ai?

Habar nu am sincer...Undeva la un 27 de anishori:)

2. Ce e mai rau sa esuezi sau sa nu incerci?

In mod cert sa nu incerci!Incercarea moarte n-are....

3. Daca viata e atat de scurta, de ce facem atat de multe lucruri care nu ne plac si nu facem atat de multe lucruri care ne plac?

Pentru ca in viata sunt lucruri pe care trebuie sa le faci chiar daca nu iti plac..Viata nu iti ofera numai ce vrei si ce iti place, dar in mod sigur Dumnezeu ne ofera tot ceea ce avem nevoie...

4. Daca moneda nationala ar fi “fericirea”, cat de bogat ai fi?

As oscila...Intr-o perioada poate as fi fericita, intr-o perioada poate mai putin fericita..Nici bani nu ai mereu suficient de multi, dar in mod evident sunt fericita macar un pic zilnic...

5. Care este lucrul pe care ai vrea cel mai mult sa il vezi schimbat la oameni?

Aici sunt de acord in totalitate cu bog..:ipocrizia!

6. Faci ceea ce ai visat sa faci sau faci ceea ce faci doar pentru ca imprejurarile te-au adus aici?

Acum fac ceea ce fac doar pentru ca imprejurarile m-au adus aici, dar intr-o mica masura fac si ceea ce am visat...

7. Esti mai preocupat sa faci lucrurile cum trebuie sau lucrurile care trebuie?

Lucrurile cum trebuie intotdeauna!Nu mi's eu perfectionista?;)

8. Daca ar trebui sa oferi un singur sfat unui copil despre viata, care ar fi ala?

Gandeste-te si actioneaza dupa si nu invers!

9. Ce-ai prefera sa fii : un geniu stresat sau un prost fericit?

Cate putin din amandoua..Dar eu sunt fericita si atunci cand sunt stresata:))

10. Ce-ai alege intre a pierde toate amintirile pe care le ai pana acum sau a fi incapabil sa iti mai faci amintiri de acum inainte?

As prefera sa pierd toate amintirile de pana acum ..Am eu sentimentul ca viitorul imi rezerva mult mai multe amintiri frumoase...

11. Care este cea mai frumoasa amintire de-a ta din copilarie? ce o face atat de speciala?

Cand am vazut-o prima data pe surioara mea...Aveam 6 anisori si desi eram eu micuta mama mi-a dat voie sa o iau in brate:X...

12. Daca ai castiga 1 milion de dolari ai renunta la ce faci acum?

Nu!...Dar daca as avea banii nu i-as folosi pentru mine..I-as da mamei toti:)

13. Cand a fost ultima oara cand te-ai aruncat cu capul inainte in ceva in care credeai din tot sufletul desi toti te sfatuiau sa nu incerci?

Nu`s eu genul de om care sa ma antrenez in ceva doar pentru ca asa simt..Gandesc la rece, sunt impartiala si imi folosesc creierul 90% atunci cand trebuie sa iau o decizie..Restul de 10% sunt pentru ceea ce simt...

14. Care e lucrul pe care l-ai dorit intotdeauna sa il faci si inca nu l-ai facut? Ce te opreste?

Facultatea de Teatru!..Ce ma opreste?...Nu stiu...

15. Care e lucrul pe care il faci mai bine decat toti ceilalti pe care ii cunosti?

....



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu