joi, 5 noiembrie 2009

Chestionar

Raspunsurile la intrebari nu vor fi date de mine...Ci de ea ( persoana cea mai scumpa si dultsee din viata mea, aka my best friend)

1.Care este ziua cea mai frumoasa?Cea in care a rasarit soarele atunci cand ai venit de la Iasi pentru mine:X

2.Lucrul cel mai usor?Sa fumez o tzigara...

3.Cel mai mare obstacol?Sa-mi infrang temerile...

4.Cea mai mare greseala?Sunt prea multe...

5.Cauza rautatilor?Eu...

6.Distractia cea mai placuta?Sa vorbesc la telefon:):X

7.Cea mai mare infrangere?Faptul ca mi s-au naruit visele in acea zi in Bacardi:(...

8.Cei mai buni profesori?Mama si iubita:X :))

9.Prima necesitate?Sa fiu pufoaaaaaaaasaaaaa:X:X:X:P

10.Ce te face fericita?Sa fiu inconjurata de cei ce ma iubesc:)

11.Cel mai mare mister?Sa descifrez corola de minuni a lumii:)) glumesc...Sufletul meu:)

12.Cel mai mare defect?Am doua: gelozia si suceala:)

13.Persoana cea mai periculoasa?Iubita cand e nervoasa:))

14.Cel mai urat sentiment?Sa urasti pe cineva

15.Cel mai frumos cadou?O persoana draga mie...

16.Locul unde esti in siguranta?Home is where the heart is

17.Drumul cel mai rapid?Inca nu l-am descoperit..

18.Senzatia cea mai agreabila?Tu cu mine...

19.O protectie efectiva?In cazuri de extrema urgenta orice e bine venit..

20.Cel mai bun remediu?Un ceai cald, o tzigara fumata pe jumatate, ciocolata, vin si muuuuulta dragoste:X

21.Forta cea mai mare?Cea interioara...cand nu o ai apelezi la cea divina:)

22.Cele mai necesare persoane?Ubithaaaaaaaaaaa:X

23.Sentimentul cel mai frumos?Dragoste libera:X






1 comentarii:

bog spunea...

http://b0gz0r.blogspot.com/2009/11/lupta-pentru-viata.html
Da-l mai departe, te rog!

Trimiteți un comentariu