marți, 13 ianuarie 2009

Sunshineee happy!

Statusul meu din acest moment!
Ma pregatesc sa merg la somn..Desi a fost marti,13 eu nu am avut ghinioane deloc..Ba dimpotriva..Am primit vesti bune,am primit bani, cuvinte dragute..Ce pot cere mai mult?
Postul asta e scris dintr-un singur motiv: ca sa ii multumesc lui bog pt melodie..
Daca tot e blogul meu imi permit sa mai aberez un pic..
Maine ma reintorc la Iasi..pfuu..Najpa..O sa imi fie dor de casa..Si ami vine si sesiunea:(((..
Dar o sa treaca si asta..ca ce e val ca valul trece..Mai e si sesiunea de restante (sa ne fereasca Cel de Sus de ea)..
As mai scrie...dar mi-e ca voi adormi pe tastatura..Vorbim cat de curand..
Multumesc inca o data Bogdan pentru melodieeee..Ai facut-o pe Sunshine foarte fericita!

Va pup...:*:*:*:*:*

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu