miercuri, 14 ianuarie 2009

La multi ani Bogdan!

De ce iti spun "La multi ani " pe blogul meu?Pt ca mie imi place sa surprind lumea, sa fac surprize placute...Deci .."La multi anisori fericiti si sanatosi Bog !"..
20 de anisori..Se spune ca e varsta magica,varsta schimabarilor (cel putin asa mi-au spus mie cand am facut 20 de ani) cand ambitiile si visele devin mai puternice...
Astazi e ziua ta, ziua in care toata lumea iti asterne la picioare cele mai bune,sincere si curate ganduri,cand raul nu exista, cand cerul se deschide si ingerii isi picura asupra ta nectarul fericirii..Azi totul e permis pentru tine...
Fie ca de acum inainte norocul sa te urmareasca,dragostea sa iti surada mereu,fericirea sa te inconjoare iar sanatatea sa stea lipita de tine..

La multi anisori inca o data!Sa ne traiesti!:) Si la cat mai multe posturi pe blog;) si commenturi si tot ce mai vrei!
puuupici

1 comentarii:

bog spunea...

bai.. sincer.. :">.. nu trebuia :">
multumesc frumos, chiar daca e cu intarziere.. am fost plecat o saptamana, si dupa examen.. timp putin, dar multumesc >:D<

Trimiteți un comentariu