sâmbătă, 31 mai 2008

relatii interumane

E un pic ciudat cum te doare cand persoanele la care tzii itzi inseala ashteptarile.Incerci din rasputeri sa itzi dai seama daca tu esti cel care a gresit si daca da unde ai gresit..Uneori mi`ash dori sa nu vad nimic din ceea ce vad, sa nu aud nimic din cate aud, sa nu simt tot ceea ce simt, sa nu shtiu tot ce stiu..As vrea sa fiu indiferenta la tot ce se intampla in jurul meu dar nu reusesc.E ca si cum ceva, mai presus de mine, ma face atenta la tot ce se intampla.Iti doresti ca unik persoana la care tii, pe care o apreciezi, pe care o consideri apropiata de sufletul tau sa iti acorde macar putina atentzie, sau macar sa se prefaca ca ii pasa de tine.Mi`a placut intotdeauna sa fiu independenta, sa ma descurc singura , sa nu apelez la ajutorul nimanui.Mi`am creat o lume a mea in care ma refugiez ori de cate ori ma simt dezolata..Am invatzat sa fiu puternica si sa zambesc chiar daca sufletul imi plange.Am invatzat sa nu ma las afectata de neajunsurile vietzii sau de vorbele celorlaltzi.Respectul tzi`l cashtigi si nu trebuie sa iubesti pe toata lumea si toata lumea sa te iubeasca pe tine.imi place viatza..poate tu sau altul nu ma place..eu tot voi continua sa exist:X.De cele mai multe ori tratam pe cei din jur cu indiferentza.Asha cum spunea si Diderot "Je permets a chacun de penser a sa maniere, pourvu qu'on me laisse penser a la mienne."Sunt ceea ce sunt datorita deciziilor proaste pe care le`am luat in acest rastimp si datorita inconsecventei si lipsei mele de fermitate.Imi lipsesc atatea trasaturi esentiale ale caracterului meu.Poate le voi dobandi si eu intr`o zi si poate ca in acel moment voi fi capabila sa renuntz la naivitatea si incapatanarea mea si sa iua deciziile corecte.
Nimeni nu judeca pe nimeni!Mai exista oameni care reusesc sa ma impresioneze, uneori in mod placut dar de cele mai multe ori intr`unul neplacut.Anyway viatza e un meci la categoria grea iar lovitura decisiva e eschiva.Prefer sa nu mai spun ceea ce vreau, ce imi doresc, ce ashteptari am de la cei din jurul meu pt k oricum nu interesele mele sunt cele care primeaza.Am invatzat sa disimulez foarte bine.Nu conteaza ca tu eshti nefericit atat timp cat cei din jurul tau sunt fericitzi.Nu conteaza ca eu imi doresc sa stau cu x, daca x vrea sa stea cu prietenul/prietena z.Astea sunt nimicuri..Un lucru il pretuiesti atunci cand nu il mai ai.Iar un pahar spart nu poate fi lipit la loc , sa fie exact ca nou, oricat ai incerca..
Pretuieste un lucru cat timp il ai.Iubeshte o persoana atat timp cat e langa tine si arata`i ce inseamna prezentza ei in viatza ta..

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu