sâmbătă, 31 mai 2008

depresie

Am ashteptat de azi dimineatza sa treaca mai repede timpul sa imi vad copilutsul... Iar acum a pikt din cer bomba k nu poate sa iese..Deci am cazut intr`o stare ireversibila de depresie caracterizata printr`un sentiment de furie, dezamagire si lipsa totala de a face altceva..Din lipsa de ocupatzie imi fac unghiile.. tentativa nereushita..Winampul nici el nu e intzelegator deloc..canta numai melodii din acelea "plangacioase", iar ceva ma impiedik sa le schimb...Vremea imi simte tristetzea si incepe sa se strice.. Se anuntza o seara plicticoasa de sambata, cu ore lungi in fatza televizorului, zeci de mesaje trimise..si o mie de nervi... Aaaa... trebuia sa aplic terapia prin zambet...neah..
Ma duc cred sa ma plimb... altfel o sa o iau razna...
Dream on dreamer...keep on dreaming..

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu