vineri, 23 aprilie 2010

La Multi ani!

Azi sunt stresata..da in ultimul hal..El vrea ciorba de vacuta..Asa ca eu, ca o fata harnicuta ce mi's m'am apucat sa gatesc si am ajuns la concluzia ca urasc sa gatesc pentru altcineva in afara de mine.Imi place sa gatesc dar ma streseaza gandul ca poate celui care va manca nu'i vor placea bucatele.Asa ca decat sa ma chinuie astfel de ganduri mai bine nu mai gatesc..In teorie totul e simplu, dar practic nu ma lasa inima sa il stiu flamand..Asa ca maine trebuie sa o iau de la capat cu gatitul si sa fac sarmalute..O sa am un weekend plin:)..
Revenind la lucruri mai frumoase, La multi ani pentru toti cei care poarta numele Sfantului Gheorghe (Gigel, George,Gheorghita,etc, etc.) dar nu in ultimul rand La muti aniii mieeee:X! Sa fiti ferciti, frumosi, iubiti si cum mai vreti voi sa fiti!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Eu sunt (cred) exact opusul... :))
Gatesc cu placere pentru altcineva, mai in sictir si fara chef pentru mine... sau deloc.

Madalina spunea...

La multni ani tieeeeee:))>:D<!

Trimiteți un comentariu