miercuri, 14 aprilie 2010

Knocking on heaven's door

-Cioc, cioc!
-Cine'i?
-Fericirea...Pot sa intru in inima si sufletul tau?
-Stii...La mine in suflet e rece, e tristete, culorile sunt sterse ,inima nu mai bate ca altadata iar corpul nu ma mai asculta de la o vreme...
-Lasa-ma sa te ajut! spuse Fericirea cu vocea'i blanda si calda.Am sa iti luminez zilele , am sa iti colorez zilele si noptile in culorile curcubeului , am sa iti incalzesc noptile care ti'au fost atat de reci pana acum si am sa te invat sa zbori pana la luna si inapoi..
-Stiu si eu..Sunt un pic sceptica..M'am obisnuit sa fiu singura, trista..dar parca totusi as schimba asta...
Atunci cand fericirea iti bate la usa deschde'i!

2 comentarii:

Madalina spunea...

Hey...Buna!
In legatura cu blogmeet`ul:D..da-mi add pe mess ca sa-ti dau mai multe detalii>:D<

Anonim spunea...

Din pacate nu toti aud cand fericirea bate la usa... si multi nici macar nu o recunosc...

Trimiteți un comentariu